Beata Pakuła jako jedyna stanęła do konkursu. Do zakresu obowiązków nowej pracownicy będzie należeć m.in.: prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie inwentaryzacji, wycena aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań z wykonania budżetu, opracowywanie dokumentacji opisującej politykę rachunkowości dla jednostek obsługiwanych, współpraca z kierownikami/dyrektorami jednostek w opracowywaniu projektów planów finansowych rocznych i wieloletnich czy sporządzanie wymaganych sprawozdań z zakresu realizowanych zadań, funduszu płac i zatrudniania we współpracy z kierownikami/dyrektorami jednostek.
Jakie były wymagania? Podstawowy wymóg to wykształcenie wyższe magisterskie, a także 3-letni staż pracy w księgowości jednostek budżetowych jednostek samorządu terytorialnego,
znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
znajomość sprawozdawczości statystycznej oraz znajomość programów komputerowych w zakresie księgowości.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.