- 13 kart z poleceniami, rebusami, krzyżówkami, labiryntami, zagadkami, układankami. Dowiedzieliśmy się, jak wykorzystać telefon w trakcie gry terenowej. Wykorzystaliśmy skaner do kodów QR, dzięki temu posłuchaliśmy m.in. opowieści o sierocińcu dla słoni, poznaliśmy aplikacje do tworzenia zwierząt 3 D, wykorzystaliśmy aparat w telefonie do rozszyfrowania wiadomości napisanej w formie lustrzanego odbicia. Okazało się również, że telefon umożliwia nam odsłuchanie głosów zwierząt, np. lwa - relacjonują przedstawiciele biblioteki.
Książka naprowadziła uczestników na wskazówkę, a lornetka pozwoliła odnaleźć stado słoni. - Na koniec rozpaliliśmy ognisko i wykorzystaliśmy zawartość naszego koszyka piknikowego i tu podziękowania dla przewodniczącego Rady Gminy Sosnowica Jarosława Armacińskiego za wypełnienie koszyka po brzegi pysznościami, a także pani Agnieszce i Gosi Szelepajło - dodają przedstawiciele biblioteki.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.