W związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 (koronawirus) Starostwo Powiatowe w Parczewie informuje iż od dnia 16 marca 2020 r. zawiesza do odwołania bezpośrednią obsługę klientów Starostwa Powiatowego w Parczewie z wyłączeniem spraw pilnych.
Pilne sprawy przez telefon lub e-mail
W sprawach pilnych przybycie do Starostwa wymaga wcześniejszego uzgodnienia z pracownikiem obsługującym sprawę lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel. 83 355 14 69.
Alternatywnym sposobem komunikowania się z pracownikami Starostwa jest droga elektroniczna — wiadomość e-mail powiat@parczew.pl lub za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej oraz telefoniczna alboza pośrednictwem tradycyjnej korespondencji pocztowej.
Dane kontaktowe pracowników Starostwa Powiatowego w Parczewie znajdują się na stronie internetowej Powiatu Parczewskiego www.parczew.pl. oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie.
Podobne procedury w innych urzędach
- Ponadto informuję, iż w Urzędzie Miejskim w Parczewie i Gminach Powiatu Parczewskiego nie będzie też prowadzona bezpośrednia obsługa mieszkańców. Proszę o stosowanie się do komunikatów zamieszczonych przez Urząd Miejski i Urzędy Gmin z terenu Powiatu Parczewskiego - mówi starosta.
Jerzy Maśluch, starosta Parczewski - Powyższe decyzje mają na celu zminimalizowanie ryzyka zarażenia koronawirusem i bezpieczeństwo mieszkańców, pracowników i wszystkich osób przebywających na terenie powiatu. O nowych wszelkich decyzjach będą Państwo informowani |