reklama
reklama

Haier partnerem rozgrywek ATP Tour w Europie

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Materiał sponsorowany

Haier partnerem rozgrywek ATP Tour w Europie - Zdjęcie główne

Firma Haier została partnerem mistrzostw na kortach Rolanda Garrosa i Nitto ATP Finals oraz innych rozgrywek ATP Tour w Europie. | foto Materiał sponsorowany

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

PROMOWANEFirma Haier została partnerem mistrzostw na kortach Rolanda Garrosa i Nitto ATP Finals oraz innych rozgrywek ATP Tour w Europie.
reklama

Firma Haier, marka numer jeden na świecie w produkcji sprzętu AGD*, daje się poznać w świecie profesjonalnego tenisa jako oficjalny partner czołowych turniejów. Umowa sponsoringowa pomiędzy firmą Haier, ATP Tour oraz Francuską Federacją Tenisową (FFT) obejmuje wielkoszlemowy turniej Roland Garros, mistrzostwa Nitto ATP Finals, dwa turnieje ATP Masters 1000 (Internazionali BNL d’Italia oraz Rolex Paris Masters) i trzy turnieje ATP 500 (Barcelona Open Banc Sabadell, cinch Championship oraz Hamburg European Open) w 2023 r. Jest to kolejne ważne partnerstwo w ramach strategii światowej ekspansji firmy Haier i w obszarze sportu, które w istotnym stopniu przyczyni się do kształtowania tej przodującej marki w epoce postglobalizacji. Marka Haier będzie widoczna na kortach, na stadionach i na terenie obiektów podczas imprez, co będzie okazją do promocji najświeższych innowacji oraz inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju wśród miłośników tenisa. Marka Haier będzie też widoczna w kanałach cyfrowych ATP Tour.

reklama

Partnerstwo z ATP Tour i FFT doskonale wpisuje się w strategię wzrostu firmy Haier Europe, która stara się wejść do pierwszej trójki producentów w branży AGD, a także zostać preferowaną marką wśród nabywców rozwiązań inteligentnych.

Tenis jest czwartym pod względem popularności sportem na świecie — ma ponad miliard fanów. W związku z tym partnerstwo to odzwierciedla firmową filozofię zerowego dystansu, która zakłada jeszcze bliższy kontakt z grupą docelową — w tym przypadku wśród miłośników tenisa na całym świecie. Dzięki potędze tenisa marka Haier staje się bliższa klientom ceniącym wyjątkową jakość działania, urządzenia dostosowane do indywidualnych potrzeb, a także możliwości stwarzane przez ekosystem produktów. Tenis kojarzy się z koncentracją, przedsiębiorczością, innowacyjnością i modą — cechami pasującymi do wizji i filozofii marki Haier.

reklama

Dzięki temu sponsoringowi Haier potwierdza wysoką klasę oraz siłę swojej marki z myślą o połączeniu wszystkich pokoleń dzięki potędze tenisa. Współpraca marki Haier i organizatorów najważniejszych imprez tenisowych nie ogranicza się do reklamy — obejmuje też wzajemne uznanie i wsparcie koncepcyjne, co będzie korzystne dla obu stron. Dzięki globalnej i regionalnej obecności marki Haier kultura tenisowa może pokonywać granice pojedynczej dyscypliny i wkroczyć na szerszą scenę codziennego życia. Zachęci to użytkowników na całym świecie do poznawania tenisa i aktywnego uczestnictwa w tym sporcie.

Z entuzjazmem wkraczamy do świata tenisa, charakteryzującego się pasją, ambicją i pragnieniem rozwoju. Cechy te wyróżniają też markę Haier, dzięki czemu jest numerem jeden na świecie pod względem produkcji sprzętu AGD. Jestem przekonany, że filozofia korporacyjna Haier Europe będzie doskonale współgrać z wartościami promowanymi przez tenis oraz duchem konkurencyjności najlepszych zawodników na świecie. Nasze partnerstwo będzie też wspierać nadawanie turniejom nowego wymiaru technologicznego, a jednocześnie zachowanie tego, co stanowi o ich sile: zaangażowania, tradycji i wyników

reklama

- powiedział Yannick Fierling, dyrektor generalny Haier Europe. 

Inwestycja firmy w świecie sportu to strategiczna okazja do globalnego rozwoju firmy Haier, a nawiązana po raz pierwszy współpraca z ATP Tour i FFT jest zgodna ze strategią internacjonalizacji, która zakłada konsolidację obecności marki w Europie, ponieważ oferuje wszystkim entuzjastom tenisa autentyczny komfort korzystania z inteligentnych urządzeń AGD połączonych z Internetem.

W trakcie sezonu, podczas poszczególnych turniejów będą prowadzone działania marketingowe i public relations. Za komunikację pr odpowiada agencja Studio 111, za kampanię digitalową (w tym również współpracę z influencerami) agencja FromUp, natomiast mediaplan dotyczący emisji telewizyjnej przygotowało Star Media.

reklama

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu lublin24.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama